Zastanawiasz się nad czymś lub po prostu chcesz porozmawiać o grzybach? Nie wahaj się skontaktować z nami, uwielbiamy pomagać!
Nasze dane kontaktowe
-
Email
kontakt@nordicalkemy.pl - Nasz czat na żywo dostępny 24/7
- Napisz do nas na Facebooku
Najczęściej zadawane pytania
Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi.
Wysyłka, dostawa i płatność
Ogólne
Jakie opcje wysyłki oferujecie?
Oferujemy szybką i bezpieczną wysyłkę za pośrednictwem Postnord.
Dostępne metody dostawy to Postnord Varubrev oraz MyPack.
Varubrev dostarczany jest bezpośrednio do domu, natomiast MyPack wymaga odbioru paczki w najbliższym punkcie Postnord po okazaniu dowodu tożsamości.
Jak długi jest czas dostawy?
Naszym celem jest bieżąca realizacja wszystkich zamówień, a wysyłamy je w dni robocze (bez weekendów i świąt) w ciągu 24 godzin.
Czas dostawy w Polsce wynosi 1-2 dni robocze.
Czy oferujecie darmową wysyłkę?
Tak, oferujemy darmową wysyłkę przy zamówieniach powyżej 149 pln.
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu, otrzymasz numer przesyłki drogą e-mailową, dzięki czemu szybko i łatwo możesz śledzić podróż swojej paczki.
Do jakich krajów wysyłacie?
Nasze produkty wysyłamy na cały świat, w tym do USA i Europy.
Jak radzicie sobie ze zwrotami i zwrotami kosztów?
Oferujemy prosty proces zwrotu.
Możesz zwrócić nieużywane produkty w ciągu 14 dni od ich otrzymania, a my zwrócimy pieniądze, gdy tylko otrzymamy i sprawdzimy produkt.
Prosimy o kontakt mailowy w celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy.
Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Jeśli potrzebujesz zmienić adres dostawy, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami.
Możemy zaktualizować adres, jeśli zamówienie nie opuściło jeszcze naszego magazynu.
Należy pamiętać, że większość zamówień jest przetwarzana nawet w ciągu 15 minut.
Jakie metody płatności akceptujecie?
Akceptujemy płatności kartą.
Czy Wasze produkty są ekologiczne i zrównoważone?
Tak, w NordicAlkemy dążymy do oferowania suplementów grzybowych, które są zarówno ekologiczne, jak i zrównoważone.
Nasze grzyby uprawiane są bez użycia chemicznych pestycydów ani syntetycznych dodatków, a współpracujemy z hodowcami, którzy stosują zrównoważone metody w trosce o ochronę środowiska.
Dla nas to proste. Chcemy czynić dobro.
Zarówno dla ludzi, jak i naszej planety, nigdy nie idąc na kompromis w żadnej z tych kwestii, zawsze szukając rozwiązań, które zaspokoją obie potrzeby w harmonii.
Gdzie uprawiane są Wasze grzyby?
Grzyby, których używamy w NordicAlkemy, są starannie uprawiane w różnych miejscach w zależności od gatunku.
Wiele naszych grzybów, takich jak Lion’s Mane i Reishi, pochodzi z Azji, gdzie istnieje długa tradycja zrównoważonej uprawy grzybów, głównie w Chinach i Japonii.
Inne grzyby, takie jak Chaga, pochodzą z chłodnych klimatów północnej Europy, w tym z Rosji i Skandynawii.
Ściśle współpracujemy z naszymi hodowcami, aby mieć pewność, że każdy grzyb jest uprawiany w optymalnych warunkach i bez zbędnych dodatków, co gwarantuje najwyższą jakość każdej z naszych produktów.
Czym jest analiza laboratoryjna?
Analiza laboratoryjna to jedyny sposób na zapewnienie, co tak naprawdę zawierają nasze produkty.
W NordicAlkemy dbamy o to, aby wszystkie nasze ekstrakty z grzybów przechodziły szczegółowe testy w celu sprawdzenia zawartości aktywnych związków, takich jak polisacharydy i beta-glukany.
Współpracujemy z wiodącymi laboratoriami w Europie, aby regularnie analizować nasze produkty i gwarantować ich czystość oraz skuteczność.
Zawsze znajdziesz te raporty laboratoryjne w opisie każdego produktu, w zakładce „Raport laboratoryjny”.
Czy grzyby funkcjonalne są legalne w Polsce?
Tak, grzyby funkcjonalne, takie jak Lion’s Mane, Reishi i Chaga, są całkowicie legalne w Polsce i w większości krajów na świecie.
Mogą być bezpiecznie stosowane w celu wsparcia zdrowia i dobrego samopoczucia.
Wszystkie nasze produkty spełniają lokalne przepisy oraz standardy, a my gwarantujemy, że są wolne od zabronionych lub szkodliwych substancji.