Ogólne warunki
Naszym najwyższym celem jest zapewnienie Ci pełnego spokoju i poczucia bezpieczeństwa podczas zakupów u nas. Dzięki zapoznaniu się z naszymi warunkami przed dokonaniem zakupu możesz mieć pewność, że zakupy są całkowicie bezpieczne. Zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji, aby odpowiedzieć na pytania lub wątpliwości dotyczące naszych warunków lub produktów.
WYSYŁKA Oferujemy następujące metody dostawy:
- 15 PLN PostNord – List priorytetowy do domu. Czas dostawy: 1-2 dni robocze.
- Darmowa wysyłka przy zakupach powyżej 149 PLN.
Dostawa i czas realizacji
W Nordic Alkemy dokładamy wszelkich starań, aby szybko realizować zamówienia i dostarczać paczki w każdy dzień roboczy. Oferujemy przesyłki z możliwością śledzenia – bezpośrednio do Twojej skrzynki pocztowej lub najbliższego punktu odbioru, w zależności od wyboru podczas składania zamówienia. Wszystkie paczki są pakowane i wysyłane w ciągu maksymalnie 1 dnia roboczego. Po opuszczeniu naszego magazynu otrzymasz e-mail z numerem śledzenia, dzięki któremu będziesz mógł śledzić swoją przesyłkę aż do momentu dostarczenia.
Dzięki temu masz pełną kontrolę nad tym, kiedy Twoja paczka dotrze. Czas dostawy wygląda następująco: Zamówienia złożone z Postnord Varubrev lub MyPack od poniedziałku do czwartku przed godziną 12:00 są zazwyczaj dostarczane w ciągu 2-3 dni. Jeśli złożysz zamówienie w piątek przed godziną 12:00, dostawa nastąpi we wtorek.
Zamówienia złożone po godzinie 12:00 w piątek lub w weekend są wysyłane w poniedziałek i zazwyczaj dostarczane w środę. Proszę pamiętać, że czas dostawy (1-3 dni) jest szacunkowy i może się różnić w zależności od liczby zamówień oraz czynników zewnętrznych, takich jak opóźnienia po stronie naszej fabryki lub dostawców.
Twoja paczka jest wysyłana we współpracy z naszymi partnerami logistycznymi i może pochodzić z różnych krajów UE. Nadawcą w Polsce jest zawsze Nordic Alkemy.
Metody płatności
Płać łatwo i bezpiecznie za pomocą kart VISA i MASTERCARD.
Nordic Alkemy korzysta z technologii 3D-secure do weryfikacji płatności, dzięki czemu dane Twojej karty są zawsze bezpieczne i zaszyfrowane.
Zmiana lub anulowanie zamówienia
Gdy składasz zamówienie, natychmiast rozpoczynamy jego realizację, aby zapewnić szybką dostawę. Z tego powodu zamówienie nie może zostać zmienione ani anulowane po rozpoczęciu jego przetwarzania.
Prosimy o dokładne sprawdzenie zamówienia przed finalizacją zakupu. Jeśli potrzebujesz wprowadzić zmiany, zrób to przed zakończeniem transakcji. W razie pytań, zawsze możesz się z nami skontaktować. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.
Nieprawidłowo dostarczony produkt
Jeśli otrzymasz niewłaściwy produkt, skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni. Produkt musi być nieużywany i nieuszkodzony. Skontaktuj się z nami w celu zatwierdzenia reklamacji przed zwrotem towaru – pokryjemy koszt przesyłki zwrotnej. Jeśli brakuje produktu w Twoim zamówieniu, musisz skontaktować się z nami w ciągu 48 godzin od otrzymania paczki. W przypadku zgłoszenia po upływie 48 godzin zastrzegamy sobie prawo do odmowy uzupełnienia zamówienia.
Ograniczenie wiekowe
Stosujemy ścisłe ograniczenie wiekowe wynoszące 18 lat, aby zapewnić odpowiedzialne korzystanie z naszych produktów. Jedynie osoby powyżej 18. roku życia mogą zawierać z nami umowy zakupu.
Reklamacje
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych. Aby złożyć reklamację, prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@nordicalkemy.pl i podanie szczegółów dotyczących produktu oraz numeru zamówienia. Jeśli reklamacja zostanie zatwierdzona, prześlemy instrukcje dotyczące zwrotu. Prosimy pamiętać, że produkt musi być nieużywany i nieuszkodzony, abyśmy mogli rozpatrzyć reklamację.
Prawo do odstąpienia od umowy
Jako klient Nordic Alkemy masz prawo do odstąpienia od zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@nordicalkemy.pl przed odstąpieniem od umowy i zwrotem towaru na adres:
Nordic Alkemy
Solbräckegatan 39
442 45 Kungälv
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz powiadomić nas na piśmie w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Koszt zwrotu pokrywasz samodzielnie i ponosisz odpowiedzialność za odpowiednie zapakowanie produktu oraz dostarczenie go do Nordic Alkemy w stanie nienaruszonym.
Produkt musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu i pozostać nieużywany.
Prosimy o wskazanie, czy chcesz wymienić towar, otrzymać środki na konto klienta, czy zwrot pieniędzy na rachunek bankowy. Zwrot i wymiana wymagają, aby produkt był w stanie nienaruszonym. Koszt przesyłki zwrotnej i ryzyko transportu leży po stronie klienta.
UWAGA! Przy odstąpieniu od umowy należy dołączyć nasz formularz zwrotu (PDF).
Zastrzeżenie medyczne
Należy pamiętać, że nasze produkty nie są przeznaczone do diagnozowania, leczenia ani zapobiegania chorobom. Informacje zawarte na naszej stronie internetowej (tekst, filmy, zdjęcia) oraz linki do innych stron służą wyłącznie celom informacyjnym.
Informacje te nie zastępują porady medycznej. Dokonując zakupu na stronie (www.nordicalkemy.pl), akceptujesz, że jako konsument ponosisz odpowiedzialność za przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i regulacji.
Skontaktuj się z nami
Nasz zaangażowany zespół obsługi klienta jest tutaj, aby budować długotrwałe relacje z naszymi klientami. Masz pytania lub wątpliwości dotyczące naszych produktów lub konopi w ogóle? Zapraszamy do skontaktowania się z nami w dowolnym momencie.
Zawsze dążymy do zapewnienia profesjonalnej i kompetentnej obsługi, aby sprostać Twoim potrzebom oraz utrzymywać otwarty i pozytywny dialog.
Dane firmy
Natural Hemp Life – Alexander Matysiak
NIP: 5252758153
Pańska 5/26
00-124 Warszawa
Polska
VAT-NR: PL5252758153
Umowa kupna pomiędzy sklepem internetowym a klientem regulowana jest przez prawo polskie. Jurysdykcję i miejsce wykonania określają obowiązujące przepisy ustawowe.
kontakt@nordicalkemy.pl
www.nordicalkemy.pl